fbpx

معلومات عن شركة مدن العقارية ومشروعاتها

تفاصيل مدن العقارية

شركة مميزة من أفضل الشركات في الساحة العقارية حاليًا، وتعتبر أول شركة تبني فنادق سكنية في العاصمة الإدارية. بنتكلم عن شركة مدن للتطوير العقاري.

شركة مدن العقارية شركة مؤسسة من بداية سنة 2020 تحت رعاية رجال أعمال ليهم في مجال العقارات خبرة أكتر من 30 سنة. وليهم أعمال مميزة موجودة في اماكن مختلفة زي الكويت ودبي ومصر ومنها:

  • The Avenue mall في الكويت.
  • Al Habtoor metropolitan Hotel في دبي.
  • مدرسة Sephora and garden views في العاصمة الإدارية.

شركة مدن العقارية بتبني مشروعاتها على أسس وقيم ثابتة عشان توصل لأفضل مرحلة من التفاهم والتواصل بينها وبين عملاءها ومتطلباتهم. من أهم القيم اللي بتحافظ عليها شركة مدن في مشروعاتها هي الالتزام بأقصى درجات الجودة وانهم يبعدوا عن القيود التقليدية الموجودة في مجال التطوير العقاري.

شركة مدن للتطوير بتهتم جدا انها توفر للعملاء احتياجاتهم كلها في مشروعاتها وتسهل عليهم توفير متطلباتهم كاملة في مكان سكنهم. وبيساعد دايما في تفوق شركة مدن وتميزها قيم أساسية متوفرة في فريق العمل وفي إدارة الشركة منها:

  • العمل الجماعي.
  • الالتزام بالمواعيد.
  • والالتزام بالوعود واحترامها.
  • الأمانة مع العملاء.

مشروعات شركة مدن العقارية كلها على أعلى مستوى وأحدث طراز وتصميمات وده دايما بيطلع نتائج مبهرة في مشروعاتها كلها. واستكمالا  لرقي وجودة المشروعات في شركة مدن، تصميمات الوحدات والمشروعات في شركة مدن كلها برعياة شركة المهندس أحمد حسين الغنية عن التعريف في تصميماتها المميزة والراقية.

وفي باقي المقال هنتكلم عن أفضل مشروعات شركة مدن العقارية وأهم تفاصيلها اللي انت محتاج تعرفها عنها.

جرين ريفر تاور

من اميز المشروعات في العاصمة الإدارية الجديدة هو مشروع جرين ريفر تاور. ناطحة سحاب مميزة بإطلالة جميلة ومواصفات عالمية. طورته شركة مدن في في منطقة الأبراج السياحية عشان يزيده تميز ويقربه من كل الأماكن الاستراتيجية في العاصمة الإدارية.

جرين ريفر تاور هو تجربة فريدة لناطحة سحاب على مستوى عالمي بتتكون من ٣٠ دور وبتحتوي على وحدات فندقية من غرفتين او ثلاث غرف بمساحات من اول ٨٠ متر.

خدمات جرين ريفر تاور في العاصمة الإدارية مميزة عشان تليق بمستوى المعيشة في العاصمة ووفر لكل سكانه كل اللي ممكن يحتاجوه، ومن اميز خدمات جرين ريفر تاور:

  • خدمات استقبال تسهل عليك وتدلك على أي حاجة محتاجها داخل البرج.
  • مطاعم بخدمات عالمية تضمنلك تجربة طعام رائعة من كل أنحاء العالم.
  • أنظمة مراقبة محكمة ومتطورة تضمنلك الأمان داخل جرين ريفر تاور.

اما عن انظمة السداد تقدر تدفع قيمة وحدتك في جرين ريفر تاور بالتقسيط لحد ١٠ سنين وتدفع مقدم ١٠% بس.

مدن العقارية

شركة مدن للتطوير العقاري من أفضل الشركات اللي ممكن تلاقي فيها وحدة فيها اكتر بكتير من المميزات والمواصفات اللي انت محتاجها ومن خلال شركة مدن تقدر تمتلك وحدة مميزة للسكن او الاستثمار.

اتواصل مع سيفا بروبيرتيز دلوقتي، وهنساعدك تلاقي الوحدة المناسبة ليك في مشروعات شركة مدن العقارية بشكل سريع وسهل.

مقارنة العقارات

قارن