fbpx

تفاصيل شركة راديكس العقارية Radix

راديكس العقارية ومشروعاتها

شركة راديكس للتطوير العقاري Radix development  تعتبر إحدى شركات موفق القابضة في المملكة العربية السعودية. نشأت شركة موفق من اكتر من 65 سنة بخبرة واسعة داخل المملكة حبت تنقل التجربة وتتوسع داخل مصر بنفس المنهجية والجودة.

شركة راديكس للتطوير العقاري بدأت نشاطها في مصر من سنة 2018 وبدأت تتوسع في مناطق مهمة من المدن الجديدة وأهمها العاصمة الإدارية ومن أمثلة الأماكن المميزة اللي أسست فيها راديكس للتطوير العقاري مشروعاتها هي التجمع الخامس في منطقة بيت الوطن.

 قدرت شركة راديكس للتطوير العقاري توسعة مشروعاتها عشان تشمل مشروعات سكنية وتجارية وطبية كمان. ومساحة الأراضي اللي تحت سلطة شركة راديكس للتطوير العقاري تخطت ال 170 الف فدان، مخصصة لمشاريع مميزة وراقية وعلى أعلى مستوى من الجودة.

مشروعات شركة راديكس العقارية مميزة وعلى  أعلى مستوى من الجودة والرقي وفيها فخامة وطابع خليجي مع تصاميم مميزة وعبقرية وبأفضل خدمات وأفضل استغلال للمساحات، وفي باقي المقال هنتكلم عن أهم مشروعات شركة راديكس وتفاصيلها.

كمبوند راي ريزيدنس

راي ريزيدنس العاصمة الإدارية من تأسيس شركة راديكس للتطوير العقاري يعتبر كمبوند مميز في موقعه في الحي الثامن R8 والمعروف برقيه وأهمية الخدمات المحيطة بيه وقربه من أحياء مهمة في العاصمة زي:

  • الحي الحكومي
  • الحي الدبلوماسي

راي ريزيدنس العاصمة الإدارية كمبوند مقسم بشكل مميز وبيحتوي على تنوع في الوحدات والمساحات منها:

  • شقق
  • دوبليكس
  • استوديو

بمساحات تبدأ من ١٣٠ متر.

كمبوند راي ريزيدنس بيختوي على خدمات أساسية وترفيهية والهدف منها هو راحة سكانه ومن اميز خدماته:

  • توافر أحدث أنظمة الامن والحراسة علي مدار الساعة.
  • حمامات سباحة متنوعة تناسب كل الأعمار.
  • مساحات خضراء وحدائق بتغطي المساحة الأكبر من الكمبوند.

وتقدر تمتلك وحدتك في كمبوند راي ريزيدنس العاصمة الادارية بالتقسيط لفترات تصل ل ١٠ سنين ومقدم ١٠%.

 

راديكس العقارية

بعد معرفة أهم المعلومات عن شركةراديكس للتطوير العقاري ومشروعاتها المميزة، تقدر بسهولة وعدم تردد تقرر امتلاك وحدتك في أي مشروع من مشروعات راديكس بأنظمة سداد مريحة ومبسطة وبافضل مواصفات وخدمات ممكن تكون متاحة في السوق العقاري المصري، وبانتشار في أغلب أنحاء جمهورية مصر العربية.

اتواصل مع سيفا بروبيرتيز دلوقتي، وهنساعدك تلاقي الوحدة المناسبة ليك في مشروعات شركة راديكس بشكل سريع وسهل.

مقارنة العقارات

قارن